შეფასების რუბრიკა




კრიტერიუმები

1–3
4–6
7–8
9–10
1
გამართული და სწორი მეტყველება

უჭირს გამართულად საუბარი,არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს.
მეტ–ნაკლებად გამართულად საუბრობს, იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს .
გამართულად მეტყველებს, იყენებს მართებულ გრამატიკულ ფორმებს
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა.
2
სათქმელის ნათლად და ლოგიკურად გადმოცემა.

უჭირს სათქმელის ნათლად და გასაგებად გადმოცემა
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად.
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და საკითხებს აშუქებს თანმიმდებრულად.
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად, საკითხს აშუქებს ამომწურავად.
3
საკლასო დავალება
ვერ ასრულებს წერით/ზეპირ დავალებებს, იყენებს  შეუფერებელ ლექსიკას.
ასრულებს დავალებებს, იყენებს შესაფერის, მაგრამ ღარიბ ლექსიკას, უშვებს შეცდომებს.
აკმაყოფილებს დავალების მოთხოვნებს,იყენებს შესაფერის ლექსიკას,უშვებს მცირე შეცდომებს
სავსებით აკმაყოფილებს დავალების ყველა მოთხოვნას, იყენებს მდიდარ ლექსიკას, თითქმის არ უშვებს შეცდომებს.
4
საშინაო დავალება
იშვიათად ასრულებს დავალებებს, უგულისყუროდ და მონდომების გარეშე.
ასრულებს დავალებებს ნაწილობრივად ან დავალება არ ესადაგება მასწავლებლის მიერ მიცემულ მითითებებს.
დავალებას ასრულებს ხშირად, უმეტესად მონდომებით.
დავალებას თითქმის ყოველთვის დიდი მონდომებით და სათანადოდ ასრულებს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий