№
|
კრიტერიუმები
|
1–3
|
4–6
|
7–8
|
9–10
|
1
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
უჭირს გამართულად საუბარი,არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს.
|
მეტ–ნაკლებად გამართულად საუბრობს, იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ
წესებს .
|
გამართულად მეტყველებს, იყენებს მართებულ გრამატიკულ ფორმებს
|
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა.
|
2
|
სათქმელის ნათლად და ლოგიკურად გადმოცემა.
|
უჭირს სათქმელის ნათლად და გასაგებად გადმოცემა
|
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად.
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და საკითხებს აშუქებს თანმიმდებრულად.
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად, საკითხს აშუქებს ამომწურავად.
|
3
|
საკლასო დავალება
|
ვერ ასრულებს წერით/ზეპირ დავალებებს, იყენებს შეუფერებელ ლექსიკას.
|
ასრულებს დავალებებს, იყენებს შესაფერის, მაგრამ ღარიბ ლექსიკას, უშვებს
შეცდომებს.
|
აკმაყოფილებს დავალების მოთხოვნებს,იყენებს შესაფერის ლექსიკას,უშვებს
მცირე შეცდომებს
|
სავსებით აკმაყოფილებს დავალების ყველა მოთხოვნას, იყენებს მდიდარ ლექსიკას,
თითქმის არ უშვებს შეცდომებს.
|
4
|
საშინაო დავალება
|
იშვიათად ასრულებს დავალებებს, უგულისყუროდ და მონდომების გარეშე.
|
ასრულებს დავალებებს ნაწილობრივად ან დავალება არ ესადაგება მასწავლებლის
მიერ მიცემულ მითითებებს.
|
დავალებას ასრულებს ხშირად, უმეტესად მონდომებით.
|
დავალებას თითქმის ყოველთვის დიდი მონდომებით და სათანადოდ ასრულებს.
|
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий